, ,

NECKLACES

9:20 AM

Photo by me.

Good morning folks! Happy monday to all of you. I'm so sorry for didn't post these weeks.. I'm so busy with the college.. but this week will end!!!! I'm so excited for that! Summer is here! Today I show you my new necklace from Ciclón, I really love it! The second is from last year, a gift from my eighteenth  birthday, is from Agatha. Do you like this combination? I'm in love with them! Puss.

Buenos días chicos! Feliz lunes a todos. Siento no haber actualizado estas semanas.. He estado muy ocupada con la Universidad.. pero esta semana ya termina! Estoy muy emocionada! El verano ya está aquí! Hoy os enseño mi nuevo colgante de Ciclón, me encanta! El segundo es del año pasado, un regalo de mi dieciocho cumpleaños, es de Agatha. Os gusta la combinación? Besos!

You Might Also Like

1 comentarios

  1. Cute necklaces x
    http://fashiononmyback.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete